سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماده 14. برآوردهزینه اجرای کار،مبلغ پیمان ، مبلغ اولیه پیمان،مبلغ نهایی پیمان،ضریب پیمان،نرخ پیمان،مدت پیمان،مدت اولیه پیمان، متوسط کارکرد فرضی ماهانه

الف) برآورد هزینه اجرای کار ، مبلغی است که به عنوان هزینه اجرای موضوع پیمان ،به وسیله کارفرما محاسبه و اعلام شده است.

ب) مبلغ پیمان ، مندرج شده در ماده 3 موافقتنامه با احتساب مبلغ ناشی از تغییر مقادیر کار و قیمت جدید است. مبلغ پیمان هنگام مبادله پیمان، همان مبلغ درج شده در ماده 3 موافقتنامه است که مبلغ اولیه پیمان نامیده میشود.

ج) مبلغ نهایی پیمان ،مبلغ درج شده در ماده 3 موافقتنامه و تغییرات احتمالی است که بر اساس اسناد و مدارک پیمان ،در آن ایجاد میشود.

د) ضریب پیمان ، حاصل تقسیم مبلغ اولیه پیمان به مبلغ برآورد هزینه اجرای کار است.

ه) نرخ پیمان ،در مورد هر یک از اقلام کار، عبارت از بهای واحد آن قلم کار و در فهرست بهای منضم به پیمان با اعمال ضریب پیمان و ضریبهای پیش بینی شده در فهرست بها و مقادیر کار است. در پیمانهایی که مشمول تعدیل آحاد بها هستند،نرخ پیمان، نرخ محاسبه شده به روش پیش گفته ، پس از اعمال تعدیل آحاد بها ، می باشد.

و) متوسط کارکرد فرضی ماهانه ،عبارت از حاصل تقسیم مبلغ اولیه پیمان به مدت اولیه است.

ز) مدت پیمان یا مدت اجرای کار ، مدت درج شده در بند ب ماده 4 موافقتنامه و تغییرات احتمالی است که بر اساس ماده 30 در آن ایجاد می شود. مدت پیمان هنگام مبادله پیمان ، همان مدت درج شده در ماده 4 موافقتنامه است که مدت اولیه پیمان نامیده می شود.

 

 

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 29680
کل یاداشته ها : 18


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ